2011. július 27., szerda

Káin: A hét képe

Sziasztok!

Élek, csak eltűntem pár napra mert kicsit szarul vagyok mostanában, de nemsoká erőre kapok és megint írok. Addig is szeretném veletek megosztani amit a napokban láttam , én komolyan éreztem ahogy megüt a proliság szele. :DDD Akartam ma is fotózni nektek, csak le volt merülve a telefonom, láttam egy csávót akinek ötcentis lábkörmei voltak, túraszandálban állt és ásókás volt az összes körme. Ja ma összevesztem a Jehovásokkal is, akartam róla cikket írni, de inkább hagyom mert szót sem érdemelnek, lényegében úgy felbasztam az egyik vén faszt hogy ugrált az állkapcsa. :DDD

Képek

11 megjegyzés:

  1. Ez minek is akart látszani? Valaki elefelejtette, hogy azt az izét belülre kellene valahogyan felerősítenie?

    VálaszTörlés
  2. -Kamupók:

    Én nem tudom :DDD azt nem értem hogy ha ekkora nagy szar Opelre volt pénz, akkor miért nem tudtak venni egy normális napvédő cuccot , vagy mi az :DDD

    VálaszTörlés
  3. egyik barátom ugyanerről mutatott hisztérikus nevetés közben képet. :OO én már akkor sem tudtam ezzel mit kezdeni, nekem ez már too much. :DDDD

    VálaszTörlés
  4. amúgy most nézem milyen kis precízen van felrakva! :DD

    VálaszTörlés
  5. -Zombie:

    Bakker ezt az Opelt már más is kiszúrta magának?? XDDDDD

    VálaszTörlés
  6. igazából lehet, hogy ennek a tulajdonosának a családjában ez egy bevált módszer és többen is alkalmazzák!!! :DDD

    VálaszTörlés
  7. -Zombie:

    LOL jaja lehet ilyen saját fejlesztés :DDDD

    VálaszTörlés
  8. Én akkor láttam ilyet, amikor jégeső riasztást adtak ki itt Pécsen és csomóan, akiknek az utcán parkol a kocsija, mert nincs garázs, pokrócokkal, takarókkal fedték le a gépjárműveiket. Mondjuk verőfényes napsütésben sétáltunk és komikus volt a sok betakarózott autó :D

    VálaszTörlés
  9. -Dayvan cowgirl:

    :D Na de itt nem volt :O Nem tudom miért csinálta, komolyan :D

    VálaszTörlés
  10. Gazdasági válság van, kocsira telik, napvédőre nem, bár a mai időjárásra még esőfogónak is jó :DD

    VálaszTörlés
  11. -Line:

    Ja tényleg ...Magyarország XD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: