2010. november 7., vasárnap

"kamupók": Filmajánló

Szervusztok!

Bár nem szoktam ilyen irományokkal fárasztani titeket, de most ilyen társadalom kritikás hétvégém van. A következő film amit ajánlanák a Wonderful Days avagy más néven a Sky Blue néven is ismert animációs, dél-koreai, science fiction film. 2003 jelent meg, Kim Moon-saeng írta és rendezte. Az animáció hasonló, mint amit a Final Fantasy: The Spirits Within filmben tapasztalhatunk.

A történet egy disztópikus jövőben játszódik, a háborúk és a szennyezéseknek köszönhetően a környezet szinte lakhatatlanná vált. A gazdag rétegek utolsó menedéke egy város amit számukra építettek, az Ecoban. A város körül tengetik életüket a munkások akiket "Diggers"-nek neveznek és feláldozható / veszteségként leírható áldozatnak tekintenek az Ecoban lakói saját életben maradásuk érdekében. A filmben felbukkan szerelmi szál is, ugyan úgy, mint a környezet pusztításának témája, a környezet szennyezés és a társadalmi harc ami itt már eléggé kiéleződött és egyértelműen láthatóvá vált. Egy csoport felveszi a szennyező Ecoban ellen a harcot, hogy elpusztítsák a sötét fellegeket a város fölül és ismét a kék égbolt legyen látható a város fölött...


Nem is tudom vagy én nem találom vagy csak Youtubeon elérhető az egész film részekre szedve.


Ez az első része, a többi részt magát betölti majd mivel lejátszó listában találtam rá. Jó kis esti kikapcsolódás ;) Remélem azok akik még nem látták élvezni fogják, akik meg látták remélem annyira érdekesnek találták, mint én amikor megnéztem.

2 megjegyzés:

Ezeket is ajánljuk: