2010. november 19., péntek

Káin: Érdekes mesék

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjZrjyuLVlSbyTgZKCXa2GmbIt2neXiJEqvgku-zox-fqbfy3AbiYGMD7PGUloJc9A_G_92G9LfNQurbdYfNgBZX-G3Of8ZWCyZ91cZKTZL5cSc3W6WCZv1XEERH44eqPBoZL1U5UBEqUI/s400/Lucy+Liu+Zombie.jpg

Sziasztok!

Mivel marhára ráérek éppen és megöl az unalom úgy gondoltam megosztok veletek pár nagyon érdekes és kellemes műalkotást! XD Ezek nekem mind nagyon tetszettek, remélem nektek is fognak!







Remélem nektek is bejöttek a mesék ^_^

4 megjegyzés:

  1. Öh az elsőben de félelmeteses volt a hangja. Azt gondoltam hogy annál elmebetegebb vidi nem lesz,de a második... xD Mekkorát röhögtem azon, ahogy az a csaj sétált. Hogy lóbálta a kezét xD

    MSE

    VálaszTörlés
  2. jópofák voltak ezek a történetek, nekem az első és a harmadik tetszett a legjobban :D

    VálaszTörlés
  3. -MSE,Nikolaos,Kamupók:

    Na örülök, hogy tetszettek! Legközelebb keresek még ilyesmit nektek! :Đ

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: