2010. november 5., péntek

Káin: Spontán önégetés

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTjTfNJCF3AVh4M53-bIihYYtf97j6o7PG4YnULueQOQPvtI18&t=1&h=167&w=223&usg=__WT_P-SFVQ4qrr1feXIX5Dk7oodA=

Sziasztok!

Mivel most értem haza (23:20) és ittam és sushiztam is nem tudok ma alkímiáról írni nektek. A hétvégén ígérem ki fog kerülni a cikk, addig is szeretnék pár új szerzeményt mutatni nektek :Đ. Remélem tetszeni fognak XD

Új kedvenceim :D



Ez zseniális XD





Szabó Rozáliát agyon baszta a villám :Đ



És a legnagyobb :DDDD Remélem tudtok angolul





Remélem tetszett nektek is! Én nagyon élveztem XD

6 megjegyzés:

  1. Tiszta hülye vagy x'DD
    Ne szennyzd má' az oldalt x)

    Az utolsó kettő...elmebeteg állat :DD
    "I don't have feeling 'cause feeling are GAY!"

    "All people burning, all people burning put your hands up" xDD

    VálaszTörlés
  2. Na végre valaki hozzászólt XD!

    Szerintem mind nagyon jó :Đ

    VálaszTörlés
  3. Nem akartam h megjegyzés nélkül maradjon, ha már ennyire megszenvedtél vele xD

    VálaszTörlés
  4. Örülök ha értékelik a kemény munkámat :Đ

    VálaszTörlés
  5. Utolsó 2t ismerem :D jól el tudja adni magát, hallgatható XD sőt.
    Ennél már csk D.I. és M.A. Soundsystem tetszett jobban. Arra lennék kíváncsi, milyenek ezek a valós életben.

    Madame C.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: