2010. augusztus 22., vasárnap

Káin: Ím igyen szóla Zarathustra

http://www.jirisvestka.com/svestka-fotky/paolo-chiasera-archivio-zarathustra-exhibitions_3_1.jpg

Sziasztok! Nos folytatom az írást, majd este még kirakom az Okkult tanos elmaradt cikkemet Egyiptomról. Valószínűleg éjfél és egy körül fog kikerülni. Ha nem kerül ki akikor hétfőre várható a befejezése (AZÉRT MERT ELÉG HOSSZÚ) .

http://www.danish-kurd.com/images/zarathustra.gif

6.

De ekkor történt valami, mitől megnémult minden ajak és kimeredt minden szem. Eközben ugyanis dolgához látott a kötéltáncos. Kis ajtón jött ki és rálépett a kötélre, mely két torony közt feszült úgy, hogy a piac s a nép fölött lebegett. Mikor éppen útja közepén volt, újra kinyílt a kis ajtó és egy tarka legény, bohócforma ugrott ki rajta és szapora léptekkel lépkedett a másik után.

" Előre pókos, ordított rettenetes hangja, előre lajhár, bitang: sápkóros! valahogy meg ne csiklandozzalak a talpammal. Mit keres itt lisztes képű a tornyok közt? Be kellene csukni a toronyba, amiért egy magadnál derekabbnak elállod a szabad útját!,,

S minden szónál közelebb s közelebb ért hozzá. De amikor már csak egy lépéssel volt mögötte, megtörtént a borzasztó, ami elnémított minden ajkat s kimeresztett minden szemet: olyat ordított, mint egy ördög s keresztül ugrott azon, aki útjában volt. De ez, mikor versenytársát győzni látta, elvesztette a fejét s a kötelet, eldobta rúdját de annál sebesebben, mint kéz és láb-motolla, bukott a mélységbe. A piac és a nép olyan volt, mint a vihar szántotta tenger. Széjjel s egymás hátán bukdácsolva futottak az emberek, különösen onnan, ahol a testnek e kellett vágódnia.

De Zarathustra állva maradt és ép mellette esett le a tetem, megcsúfítva összetörve, de még nem halott. Egy idő múlva öntudata is visszatért s térdepelni látta maga mellett Zarathustrát.

"Mit akarsz itt?,,

szólt végre

" Régen tudtam, hogy egyszer megtráfál az ördög, most hurcol a pokol felé. Meg akarod akadályozni?,,

" Becsületemre barátom-válaszolt Zarathustra -mindaz nem létezik, amiről te beszélsz. Nincs se ördög, se pokol. A lelked még hamarabb meghal, mint tested, ne félj hát!"

Az ember bizalmatlanul nézett rá.

"Ha igazat szólsz-mondá- aztán úgy semmit se veszítek, mikor életemet veszítem.Nem sokkal különb vagyok az állatnál, kit táncolni tanítottak, veréssel és sovány harapással.,,

"Nem úgy van-szólt Zarathustra- Te a veszedelemből csináltad hívatásodat, azon nincs megvetni való. Most belepusztulsz hivatásodba: ezért a saját kezeimmel akarlak eltemetni.,,

Mikor ezt mondta Zarathustra, a haldokló már nem szólt, csak kezét mozgatta, mintha köszönetül a Zarathustráét kereste volna...

FOLYT. KÖV.

http://www.danish-kurd.com/images/zarathustra.gif

13 megjegyzés:

  1. hAHO!

    Orulok ennek a cikknek.... pedig mostanaban nem is igazan van idom erre maszkalni... meg amugy semerre.
    Csak bekukkantottam es milyen kedves meglepetes volt szamomra Zarathustra latvanya, egyik nagy kedvencem...

    Orulok annak is, hogy tavolletemben milyen szepen fejlodtok, megha nem is vagyok itt allandoan, nem feledkezek el rolatok, de nem am!

    Legyetek tovabra is ilyen szepek gyerekek!!!

    Puszi mindenkinek! (aki meg egyaltalan emlekszik ram)!

    VálaszTörlés
  2. -Melinda:

    Mikor érsz ránk? :( Csomó új és érdekes cikk lett azóta!!! Okkult tanok tuti tetszene! Hogy vagy? Dehogy felejtettünk el! :-s

    VálaszTörlés
  3. Ooo....en egesz heten el vagyok utazva a munkam miatt es csak vasarnapra jovok haza...

    Tehat egyelore nem vagyok a kozelben....de azert neha meg bekukkantok mikor szukos idombol telik ra...

    Haho!Majd meg jovok...

    VálaszTörlés
  4. No, írok már én is valamit^^

    Először is, remek a blog, kábé két hete bukkantam rá, azóta is lelkesen bújom a cikkeket. Érdekes témákról írtok ugyan szép körítéssel, szerintem egészen egyedülálló :D Rég kerestem már egy ilyen helyet, ahol minden jó egy helyen van.;D
    Szóval további sok sikert, én biztos olvasni foglak titeket.^^

    VálaszTörlés
  5. -Ciel:

    Üdv itt!

    Jaj nagyon kedves vagy! Várjuk hogy írj, reméljük sokáig az olvasónk leszel! :3

    VálaszTörlés
  6. Nem azért írtam, hogy kedves legyek *nagyvigyor* de hogy az olvasótok leszek, az fix.;D

    de köszönöm^^

    VálaszTörlés
  7. -Ciel:

    rendben van "nem kedves,, olvasó! :Đ

    VálaszTörlés
  8. Kösz a heti Zarathustra adagot ^^

    Imádom mert csak úgy hemzseg a bölcsességtől!!!
    És nagyon sok igazság van benne;)

    VálaszTörlés
  9. Én már arra vagyok kíváncsi hogy mi lesz az emberibb ember után. Nyilván kell valaminek lenni mert nem ok nélkül jártatja ennyit a száját Zarathustra.
    Fel fog emelkedni az emberiség miatta? Azt már tudjuk hogy magasabb rendű lesz az emberektől mivel "az ember a híd az állat és az emberibb ember között" de azt nem hinném hogy utána minden marad úgy ahogy volt vagy az emberibb ember egyben az utolsó ember is?
    Mondjuk gondolom erről fogsz majd írni :)
    Jah meg van még egy lehetőség: az egész cikket félreértelmeztem és hülyevagyok XD az gáz lenne hehe.

    MSE

    VálaszTörlés
  10. -Skinny:

    így örömmel írom. Nem mindig lesz ilyen, ez még a bevezetése, utána hosszabb tanmesék fognak következni!

    -MSE:

    Itt a cél az emberibb ember állapotának elérése, utána nem lesz semmi csak az új világrend . De Zarathustra alig hiszi hogy az emberibb ember bekövetkezik mert már ott a városban belebotlott az utolsó emberekbe.

    Az emberibb emberre tanít, tehát Te is lehetsz az ha a tanmeséit megérted és betartod, azzá kell válni, ez egy folyamat. :)

    Ha megkérdezel mindig nem lesznek félreértések!

    VálaszTörlés
  11. Áh én mint emberibb ember jól hangzik bár eddig nem úgy néz ki :D

    Am köszi^^

    MSE

    VálaszTörlés
  12. -MSE:

    Nem tudni ki mennyit változik még.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: