2010. október 26., kedd

Darkness: Piercingek II.

Korábban már volt egy ilyen piercinges képsorozat, ami kitettem ide, most itt van néhány ismét. Ezek inkább az extrémebb fajtából. Van néhány ami már tényleg sok számomra is, pedig én piercing és tetkó mániás vagyok. Most akartam első szemöldök piercingemet megcsináltatni (meg első tetkómat) de közbe jött egy jó kis rendőrségi büntetés... FUCK





















U.I.: jövő héten már egy nagyobb lélegzetű cikk sorozattal jövök, amit eredetileg ma akartam kitenni, de a vége még kicsit hiányos, így csúszik. De jövő héttől jön Adolf Hitler és magát a nácizmust, fajelméletet stb. körülölelő cikk sorozat.

10 megjegyzés:

  1. Káin:
    Attól én is.:D Találtam még egy másik képet is, ahol egy farok van tele piercingekkel. Na, az nagyon betett. Inkább nem raktam ki.:D

    Darkness

    VálaszTörlés
  2. Pont a szemes? :D pedig az még nem is durva, a többivel ellentétben.
    Darkness: olyanokat én is láttam :D kár, pedig nagyon szépségesek..

    Madame C.

    VálaszTörlés
  3. A szemtől lettél rosszul, amikor a fószer arcába majdnem hajóhorgony méretű láncszem kerül inkább attól kavarogj belül.

    Elnézést Madame, de mégis mire gondolt a "szépségesek" kifejezés leírásakor? :D

    VálaszTörlés
  4. -Madame C és Kamupók :


    Szerintem a szemes a legdurvább, meg talán az industrialos amiben 3 tű van. Ugyanis annál fájdalmasabb pc-vel még nem volt dolgom XD

    ~könnyezés~

    VálaszTörlés
  5. Kamupók: hát arra hogy szemet gyönyörködtetőek :Đ persze nem gondolom komolyan.
    Káin: neked is volt?

    Madame C.

    VálaszTörlés
  6. Jó hogy a tetkós muffok után kimondottan pc-s cikk is született ez nagy felüdülés számomra ;)
    Én is tervezek ilyen vasakat a pofimba,de mindig attól félek hogy belekeveredek valami bunyóba és kiszaggatják belőlem XD
    Egyébként télen nem fagy hozzá az arcotokhoz vagy egyéb testrészeitekhez? :D

    VálaszTörlés
  7. -Madame C:

    Még mindig van! ^^

    -Skinny:

    Nem fagy hozzá. :DDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  8. Azért ezek a durvábbak :S
    Én industrialt terveztem de kicsi hozzá a fülem ^^" ...szarügy

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: