2010. május 25., kedd

Káin: Zeneajánló

Üdvözletem mindenkinek, ma egy kis zeneajánlóval szeretnék kedveskedni nektek, mert már azt is jó rég írtam! Nem tudom milyen stílust hoztam nektek a múltkor, de most metál lesz! ~vellázik~ Nos nagyon szeretitek a Sepulturát 8múlkori cikkből kiderült) most a Sepultura 2-őről írok nektek egy kicsit :D. Majdnem annyira szeretem mint a Sepulturát, de nem is húzom tovább a mézesmadzagot, jöjjön hát a:

SOULFLY:

Már a Sepulturás cikkben áradoztam nektek a primitív és törzsi hangzásról, dobokról, hangulatról, nos ez itt is ugyan úgy megvan, nem véletlenül, mivel ez Max második zenekara :D. Jöjjenek hát a tagok:

-Ének: Mac Cavalera
-gitár: Marc Rizzo
-basszus gitár: Bobby Burns
-Dob: Joe Nunez

A zenekar úgy keletkezett, hogy ugye mint írtam a Sepultura 1996-ban feloszlott és Max új bandát alapított. 98-ban jött ki a bemutatkozó albumuk, amikben rengeteg törzsi motívum hallható, mi több: Deftones Limp Bizkit is közreműködött a zenélésben.

Rengeteg tagcsere volt ebben a bandában amit nem írok le mert szerintem fölösleges időhúzás lenne (meg tudjátok nézni az oldalukon kik voltak a tagok , ha érdekel titeket stb) . A második lemezben a Slayer , Slipknot is szerepet kapott. A testvérek kibékültek és bár tervezgették az összeállást ez eddig még nem történt meg (vagy nem tudok róla ha igen).

-Megjelent albumok:

-hasznos linkek:

-Soulfly official oldal

-Soulfly myspace

Na és most, hogy körbejártuk a kását, bele is csaphatjuk a pofánkat :D. egosztok veletek pár kedvenc számot, sajnos sokat nem raktak fel youtube-ra.


kedvenc szöveg:



Jumpdafuckup!
Muthafucka u don't understand
All my hate!
Muthafucka u don't understand
All my rage!
Muthafucka u don't understand
All my pain!
Muthafucka u don't understand...

You seem to sever all my frequencies
I'm tethered to your energies
And everything turns inside out
I can't be killed but I'm not too proud

Maybe you would like to peek through the curtain
At the same mistake you know you always make
But...all I really want to know is
Are you gonna lay the fuck back down
Or jump da fuck up?

Walking in da streets and looking at all this shit
I'm full of hate, don't fuck with me
Walking in da streets and looking at all this shit
Open up your eyes and fucking see
We got the tribe against society
We got to fight the real enemy
Get da fuck up, stand da fuck up
Back da fuck up

All this is making things a bit insane
And I don't care who stares or stays
The only thing that matters is
Will you reach out if you can't resist?

Maybe you don't give a shit for the rest of us
But if you do, the time is now, if it ever was
If you're gonna fight, whatcha gonna do?
Jump da fuck up!

How dare you single out my honesty
Compare me to your travesties
I only want to see you fight
The darkness you wanna live your life by

And if you're gonna quit
I don't give a shit
What the fuck, I'm a Mack truck
Are you gonna give up like a bitch
Or jump da fuck up?

Walking in da streets and looking at all this shit
I'm full of hate, don't fuck with me
Walking in da streets and looking at all this shit
Open up your eyes and fucking see
We got the tribe against society-aca





Másik nagyobb kedvenc:





11 megjegyzés:

  1. Nem vagyok egy nagy metálos, de nem rossz :) ha választani kéne, azt mondanám Babylon v Innerspirit.

    VálaszTörlés
  2. -Madame Curieuse:

    Már azt hittem komment nélkül marad a cikk :O

    Jól választottál, bár ez sem az a tipikus metál!

    VálaszTörlés
  3. Na ezt nem én fogom megkülönböztetni! :D Egy-egy du meghallgatom, esetleg, ha beleszeretek 1 számba, de nem kedvenc műfaj.
    Am mit akarsz? Még csk szerda van :)

    VálaszTörlés
  4. -Madame Curieuse:

    Nem értem mi köze van a napoknak a kommentekhez :D vagy lehet egyedül én szedek itt bérescseppet :D

    VálaszTörlés
  5. Csk annyi, ha jól látom, tegnap írtad a cikket :) Jó és most mi köze a bérescseppeknek hozzánk? :D

    VálaszTörlés
  6. Ne aggódj Káin, nem marad komment nélkül.Csak előbb még letöltöttem két számukat és azokon csámcsogtam.(Babylon+Riotstarter). Meg kell állapítanom: ez ÜT! :)

    Tényleg mi van a bérescseppel?

    VálaszTörlés
  7. Vártam már a posztot, ismét jó zenéket válogattál össze :)
    Annyit még hozzáfűznék, hogy a tesók azóta nemcsak kibékültek, de csináltak is egy közös projectet Cavalera Conspiracy néven (http://www.myspace.com/cavaleraconspiracy), aki szereti a Seput meg a Soulflytt, annak tutira tetszeni fog ez is.

    VálaszTörlés
  8. Nee basszameg nneee...most kiakadtam...meghalt Paul Gray (Slipknot basszer) neee.Ez ma a második halálhír negyedórán belül.Neeee (jönnek a könnyek) ;-(

    Bocsánat, de ezt most meg kellett osztanom vkivel.

    VálaszTörlés
  9. -Charlotte:

    nem vágod a reklámot? :D

    Örülök, ha tetszik! ^^

    VálaszTörlés
  10. -Thomas:

    Húúúú köszi!!!!!


    -Charlotte:

    Jaj már olvastam :-/

    VálaszTörlés
  11. Káin:

    Én most szembesültem vele és és nem jézusmária nemmmm....ez nem lehet...;-(
    na most itt hagyom abba, mielőtt totál kiakadok...(Meg Te is a nyüszörgésemtől)

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: