2010. május 23., vasárnap

Kaedrin: Gótikus meditáció, avagy Nox Arcana


Egy nem túl ismert zenekar varázslatos zenéjét hoztam el nektek így a hét végére. Misztikus és sötét zenéjük véleményem szerint hordoz egyfajta meditatív hangulatot.




A kétszemélyes zenekart 2003-ban alapította Joseph Vargo és William Piotrowski.


Visszatérő motívumaik a fantasztikus történetek, horrorisztikus tájak, letűnt korok legendái, mitológia.


Gyakran nyúlnak klasszikus irodalomhoz (Edgar Allan Poe, Grimm testvérek, H. P. Lovecraft).


Számaikat gyakran használják független filmek zenei aláfestésére.

Summa summarum, hangulatos, kellemes kis zene ez, hallgassátok, élvezzétek.

















6 megjegyzés:

  1. Valóban egészen meditatív a hangulatuk. Szoktam néha hallgatni őket, nagyon jó például, ha épp könyvet olvasok. :)

    VálaszTörlés
  2. Végighallgattam 2 számukat, és úgy érzem a kedvenceim között lesz ez a zenekar is. *-* varázslatosak a zenék, nekem legalábbis nagyon tetszenek *-*
    Köszönöm Kaedrin!

    VálaszTörlés
  3. Hehe, kiraktad a számot, amit rólam írtak... x'D
    Temple of the black pharaoh

    Szeretem őket nagyon, köszönet a cikkért.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen, és örülök hogy tetszett :)
    Kaedrin

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: