2011. október 31., hétfő

Meradee: Tongue splitting, avagy párszaszáj felsőfokon

Hell nektek!

Én lennék az új írogató, hobbyból is meg amúgy is, ugyanis újságíró lesz a becses szakmám egyszer talán...Röviden rólam: A 20. évemet taposom, fővárosunkba pedig kb 1 éve kerültem. Itt pedig meg kezdődött az élet. Ami nagyon érdekel az a Body modification, tehát főleg ebben a témában olvashattok, majd tőlem, de talán lesz még egy két kósza bejegyzés másról is.



Nem régiben hatalmas élmény ért és ezt szeretném most megosztani. Végre beléphettem a vágott nyelvűek szűk kis táborában. Az extrém testmódosítások iránti szerelmemet a bme-nek köszönhetem.Még évekkel ezelőtt kattantam rá, ekkor még csak a fülcimpáim növelése volt a legfőbb cél. Év elején, azonban találkoztam hű társammal, aki kb, annyira vevő az ilyen dolgokra, mint én ráadásul, ezzel is foglalkozik úgyhogy innentől már könnyű dolgom van. Múlt hét szerda volt az a nap, amikor ez a nyeszegetős álmom teljesült. Egyáltalán nem, olyan vészes dolog, mint amilyennek tűnik, vagy hangzik.


Kaptam a nyelvecskémre lidocaint, ezt követően pedig bejelöltük a vágás helyét.

Mikor már csak, annyit éreztem, mintha kb egy döglött akármi lenne a számba megkezdődhetett a művelet. Kellett egy segítő is, aki a másik oldalról speciális fogóval tartotta a nevezetes részemet:)Majd kedves piercerem,neki látott a műveletnek egy szikével. Először a felső réteget bontotta, majd haladt befelé és végül megtörtént! A végén a belső részt, pár öltéssel varrogatni kellett, az a rész már nem nagyon tetszett a szervezetemnek, de egy kis pihenő után, minden rendben volt.

Egy helyett két nyelvem lett, végre! Az első nap elég kellemetlen volt. A beszéd készségem a nullára csökkent és, aki hallott "beszélni"...hát nem tudom mit gondolhatott rólam.Az evésről inkább nem is nyilatkozom, a vacsi egy kis ivójoghurt és jó éjszakát.


Reggel jött az ijedelem, összeragadt a nyelvem! Szerencsére meleg vizes öblögetés, és óvatos kezelésnek köszönhetően percek alatt orvosoltuk a problémát és harmadnapra már magamnak is simán szét tudtam húzni a széthúzni valót.

Ezen a napon már úgy ahogy eszegetni is tudtam, krumpli pürét, joghurtot, meg egy müzlit több részletben. Már majdnem egy hét eltelt és örömmel jelentem, hogy tegnap este óta már nem ragadok össze és végre normális szilárd táplálékot is tudtam magamhoz venni. A beszéddel még meggyűlik a bajom, de már lényegesen jobb, ma már mertem beszélni anyukámmal is!

Most pedig hamarosan kiszedjük a varratokat és teljes értékű "kígyónyelvű" lehetek! A teljes gyógyulással azonban még egy hetet várnom kell majd sajnos, de addig is kíváncsian várom.Ez csak egy személyes beszámoló volt de a későbbiekben precízebb leírásokat fogok adni, eredetről, technikákról stb. Meg persze a végeredményről...

15 megjegyzés:

  1. Bocsi mindenkitől!!!!
    Épp baszlatom az oldalt hogy legyen minek örülnötök! Szép és új ruhát kap!
    ELNÉZÉST HAMAROSAN RENDBE JÖVÜNK! ;)

    Üdv kedves új író, bocsáss meg hogy pont a te cikkednél borul fel a világ..:D

    VálaszTörlés
  2. -Neo:

    Hú nagyon tetszik!!!!

    -Meradee:

    Basszus hihetetlen hogy meg merted csinálni anyud mit szólt? :DDDD Várom azt is mi az eredete meg minden ilyesmit, nagyon érdekel a téma!!!

    VálaszTörlés
  3. semmi gond nagyon tetszik az új külső:) :D

    köszi szépen :D ígérem jön a folytatás !!:)

    VálaszTörlés
  4. ja anyum....semmit mert nem tudja :D:Dés gyanús hogy nem is fogja :D:D soha :DXD

    VálaszTörlés
  5. -Meradee:

    De ha beszélsz se fogja látni? :D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem nem. Barátomnak sem vettem észre amíg meg nem mutatta :D:D

    VálaszTörlés
  7. -Meradee:

    Össze tudod tapasztani? :D Vagy miért?

    VálaszTörlés
  8. hááttt nem :D de nincs szét nyílva :D am meg ha valaki nincs hozzád nagyon közel és nem koncentrál a szádra akkor nem látszik:D max majd nem beszélek anyával közelről:D

    VálaszTörlés
  9. háátt....valamelyik rokon fia elmondta az apjának az meg bement hozzánk és elmondta anyának..azóta nem beszéltünk de nem is hivottXD :D apám szerint eléggé pipa szal várjak a jövő hétig :D

    VálaszTörlés
  10. -Merry:

    Húúúúú basszus, de kicsi a világ :-s. Ki volt az a a kis spicli??? :-s Remélem nem lesz nagy para..

    VálaszTörlés
  11. hát drága szülő anyám kénytelen lesz megszokni..ha nem...hát akkor így jártam :D de nem hiszem hogy ezért kitagadna :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: