2011. október 9., vasárnap

Káin: Álomautó kiállítás


Sziasztok!

Ma voltam az Álomautó kiállításon, csináltam nektek csomó képet! :D Szerencsére a végén merült le a telefon (igen telefonnal csináltam XD). Én nem szeretem az ilyesmit, de ez még nekem is érdekes volt, így érdemes megnézni, mert nem is túl drága. (4000 ft se volt a két jegy).

A Múzeumban 70 autó tekinthető meg, amik folyamatosan változnak mivel eladásra is vannak szánva :D. Rengeteg kiállított : Cadillac, Chevrolet, Buick, Pontiac, Dodge, DeSoto, Plymouth, Chrysler, Mercedes, Jaguár, Rolls Royce... A hely hétfőtől vasárnapig van nyitva Reggel 7-től délután 5 óráig.



A jegyárak:

-Felnőtt (15-65 éves korig): 1300 Ft
-Gyerek (6-15 éves korig) 700 Ft

Elég sok képet készítettem, de sajna nem sok sikerült, mert elég halovány fények voltak, megnéztük a kisboltot hátha tudunk venni valami érdekeset, de sajnos nem sikerült semmit találni mert tele volt játékautókkal. Voltak autók 3-4 millióért is, és én kinéztem egy kurva nagy halottaskocsit, komolyan ha az megmarad akkor, ha megvan a jogsim megveszem, mert iszonyat durván néz ki és nagyon szép! (Na jó nem veszem meg mert kb annyit fogyaszthat mint a disznó :D) Ami még tetszik a full roncs kocsi ami teljesen horror feeling és a rózsaszín XDDD. Amúgy már lelki szemeim előtt láttam ahogy a fátyolos sapimban...

nevezetesen ebben:

Vezetem ezt a kocsit:


Aztán apám elmesélte Frici nevezetű ex kollégája is vett egy ilyet húgyért-szarért, aztán teletankolta, hogy lemegy vele a Balatonra és 30 ezret beletöltött majd félúton lerobbant a kocsi mert a benzint mind megette. :DDD ~szomorú~ .Bár lennék olajmágnás. Ami még nagyon tetszett azok a félig kocsi ülőalkalmatosságok voltak :D

Ezen a helyen nem csak múzeum van, hanem autórestaurálás, bérbeadás-eladás és egy bérelhető rendezvényterem is (ezt nem láttam, amúgy anno Törley gyár volt). Állítólag ez a múzeum Európa egyik legnagyobb Amerikai és Európai veteránautó gyűjteménye. 1940-es évektől a 70-es évekig bezárólag mutat be restaurált verdákat. (kivéve ami nincs) :D

Ez volt az egyik kedvencem,tiszta horror

Ez a Múzeum a hét minden napján nyitva van, ne várjunk iszonyat durva kiállító termeket mert nincs, viszont van kurva sok jó kocsi és jó zene, korhű dalokat nyomnak non-stop :D. Nos most még mutatok nektek pár érdekes képet, remélem tetszeni fognak :D (Bocsi Máté néha belelóg mert bámészkodott, meg kocsikat szagolgatott :D).








kedvenc :3








Magyarországon nem sok ilyen rendőrkocsit látni XDDD



Kis mici autó


Nos remélem tetszettek nektek is, érdemes élőben megnézni, ezekből nem spóroltak ki semmit és a belsejük gyönyörű csak a képek totál nem adták vissza. Akit több jobb kép vagy bérlési eladási infó érdekel itt van a hivatalos oldal: KATT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ezeket is ajánljuk: