2011. október 10., hétfő

Káin: Zeneajánló(k)

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMIqE9CXeIpFpYsvDrRkRAIkL46JZVv1_iqtXIK326tu4J7yBk

Nagyon rég nem írtam zeneajánlót, mert mostanában zeneileg kiégtem. Konkrétan nem találtam semmit ami annyira tetszene hogy írjak róla, így elkezdtem új stílusokban vájkálni és valahogy eljutottam a trip-hophoz és a break beathez. XD Annyira ráálltam, hogy az mp3-amon lassan már más sincs!!! :D Ma többet zenét fogok bemutatni nektek, mert a filmajánlók is 3-asával mennek, 3 nagyon hasonlót és egy igazán különálló súlyosabb cuccot ami már nem trip hop de a last fm two fingers-hez hasonlította pedig nem hasonlít de örülök, hogy rákerestem mert ordító niggerre és kemény ütemekre én is gengszternek érzem magamat a metrón. X'D Az első akivel ezt a stílus megszerettem az nem más mint



Amon Tobin és Cujo

http://s11.allstarpics.net/images/orig/l/y/lygpi7tjetsk7ijy.jpg

Ebben a stílusban az ő zenéje tetszett meg elsőnek bár 16 évesen emlékszem találtam egy csajt aki trip-hop bandában énekelt meg asszem Björk is azt tol, de erre nem vennék mérget csak hogy vannak olyan számai. Amon Tobin valami autós játéknak is csinált zenét, ha minden igaz a Need for speedben hallani kurva sok zenéjét, de játékok és filmekben is hallhatóak sőt előszeretettel rakják reklámokba is.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOuXLUAuax-ry1h-aNJ9DDyzm6I1SZBalNHEEDtY3E2t-kHA8uEw

Amon Tobin Brazil zenész és Dj és egyben producer is, jazz drum and bass IDM és samba fúzióját használja tehát nem értem miért trip-hop a stílusa sokak szerint, no mindegy :D. Amon Adonai Santos de Araujo Tobin Rio de Janeiroban, Brazíliában született. Tobin név, a mostohájától származik, fiatalan Angliába költözött, ahol a hip-hop jazz és blues fogta meg a legjobban. Négy EP és egy album köszönhető neki amit CUJO (itt jön képbe Cujo is mint kedvenc XD) álnéven adott ki.

Nagyon különleges hangeffekteket hazsnál, pl:motorhangokat, akusztikus elemeket, csöpögő csapokat ja és a Taxidermia zenéjét is ő csinálta (Márkos Albertttel). Itt van pár kedvencem:





ezt már tuti hallotta mindenki



Two Fingers

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLDFBC1m9EY6j2j53UY7PaUG_R49S42z9vDw291tH72_uzVX2azQ

Ha hiszitek ha nem ebben is benne van Tibon bátya :D. A formáció Tobinból és Joe "Doubleclick,, Chapmanből áll. Akkor találkoztak amikor Tobin Brigthonban élt, mindketten az elektronikus zenét preferálta így együtt kezdtek kísérletezgetni a kedvenc hangokkal és ütemekkel. Mikor pár zenét megcsináltak elküldték kiadni és nagyon megtetszett a kiadóknak így jó pár track köszönhető nekik. Kb. semmihez sem hasonlítható az amit csinálnak ezért is olyan jó, nekem nagyon tetszik. ^__^ Sőt van benne valami misztikum szóval azért fogtak meg nagyon, mostanában ők a kedvenceim, mind nagyon jó:



Ennek van feat mentes változata az is visz mindent magában így pláne :D




King Cabnnibal

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQDk5DhLIx15ElWCqSqxDWzGqorNdLqqwyjVm9Kj-0VmPaWvCMQlw

Last fm-en játszottam azt hogy a Two fingers-hez hasonló zenéket kerestem és úgy adta ki King Cannibalt, hát le is töltöttem és olyan csúful rám ordított a nigger hogy beszartam behugyoztam:D. Nagyon tetszett a zene, szóval ezért zárom vele a mai cikket. Sajna nem találni semmit max annyit hogy a Cannibal King egy némafilm még jó régről XD.

http://www.elasticartists.net/w/sites/all/themes/zen/elastic/images/artists/large/kingcannibal.jpg

Igazi neve Dylan Richards Londoni előadó breakbeat-et és step-et nyomat de drum n bass és dubstep is befigyel néhol (sőt :D). 2008 óta zenél, rengeteg remixet készített kb két ujjnyi bejegyzést találtam ami ezeket és a rádió show-kat sorolja de ez annyira nem érdekes. Amon Tobinnál szerződött le, tehát ezért kötik hozzá a nevét. Nos jöjjön pár nagyon fasza szétbaszom a pofádat nigger vagyok zene :D ~rajong~

ettől lettem nigger :D




Erre meg kinyírok mindenkit egy nagy szamuráj karddal (szövege is hasonló X'D)



Remélem tetszett nektek is én ezekre zúzok mostanában :Đ

7 megjegyzés:

  1. Informatív bejegyzés volt! Mostanában és Skrillexre vagyok rákattanva, már ami a "stílusidegen" zenéket illeti :)

    VálaszTörlés
  2. Az első nagyon tetszett, a második videó képei meg halálosak. (:

    VálaszTörlés
  3. Kicsit olyan a king cannibal, mint a Mindless Self Indulgence Lehet említed a postban, még nem olvastam végig, de mindenképp megakartam ezt jegyezni, mielőtt elfelejtem :P
    darkhero

    Ui.: Egyik kedvenc :P http://www.youtube.com/watch?v=hHTikQ8U6tQ&feature=BFa&list=PLA4A1B717E33B1B53&lf=rellist

    VálaszTörlés
  4. Hmm...ha ilyen elektro-szart akarsz, akkor a legbetegebbet tudom ajánlani neked..A pali képekből csinál hangokat (ez nagyon mókás, lehet hozzá home is progit szedni :D:D elég érdekes) na ő fullra zajokból csinál zenét és rohadtul aberált perverz rohadt állat, ahhoz hogy neked bejöjjön...:D
    Lehet mutattam neked régebben is- nem emlékszem már- én személy szerint nem szeretem, de van egy kettő érdekes dolga attól függetlenül hogy egy vascsővel verném a fejét :D

    pl:
    http://www.youtube.com/watch?v=FW-ZPTW4_IU&feature=related

    vagy pl:
    http://www.youtube.com/watch?v=Qwe10iDlFQo&feature=related

    vagy pl:
    http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0&feature=rellist&playnext=1&list=PLCA49BA8DC894A47C

    Egészségedre!

    VálaszTörlés
  5. G :

    Örülök, ha tetszett, akkor majd utána nézek annak is :)

    Line :

    Na akkor tudtam végre újat mutatni nektek ^^

    Darkhero:

    Hú azt nem mondtam amúgy ismerem azt is de én nem találtam hasonlóságot az inkább industrial nem? Vagy az újak tőlük már ilyenek? Majd letöltöm az összeset akkor. :O

    -Neo:

    Jeeeeeeee (Y)

    VálaszTörlés
  6. Előre is bocsánat az OFF-ért!
    Van pár téma ami másokat is érdekelhet, és még nem írt róla senki..
    Pl: Van egy falu/ kis város Olaszországban ahol a tárgyak felfelé(!) gurulnak a lejtőn..
    Vagy Szt Januárius vére, ami por állagú, de az év 1 bizonyos napján folyékony lesz (állítólag).
    Illetve Atlantiszról is lehetne mit írni. (Ha bármilyen speciális infó kell, többnyire ezt az oldalt keresem fel, és meglepett hogy pont erről nem találtam..nem szemrehányás!!)

    Damien

    VálaszTörlés
  7. -Damien:

    Már ezek annyira nem érdekelnek úgy érzem fölösleges ilyenbe energiát raknom. :) Mint magánszemély sok könyvem ilyenekről meg olvasok is, de cikket tuti nem írok. Pár olvasó elvette a kedvemet tőle totálisan.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: