2010. június 7., hétfő

Darkness: blogajánló

Itt az ideje, hogy én is írjak már valamit.:D Sikerült új munkát találnom, sokkal jobbat, mint eddig. 3 nap meló, 3 nap pihi. 12 óra. Már az első nap összehaverkodtam pár arccal. Szombaton pedig velük sikerült is jól berúgnom.:D Hát van ilyen.:D A lényeg, hogy ezentúl a 3 napos pihenőm alatt fogok jelentkezni.

Na, de most jöjjön a lényeg.

Nemrégiben volt már egy blogajánló Káin által. Ezt most szeretném folytatni. Nem sok blogot olvasok rendszeresen, főleg olyanokat nézegetek, amiket itt oldalt is megtaláltok a linkeknél. Egyik nagy kedvencem Melinda Mátyás által vezetett blog, amin a festményeit mutatja be.

És elképesztő. Nekem eszméletlenül bejönnek ezek a képek. Pedig nem vagyok nap műértő. A festmények általában engem fárasztanak. De most találtam kedvemre valót. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Valóban csodálatos képek. Ráadásul a zene is nagyon bejövős, ami aláfestésként megy. A "Moonlight Sonata" valami elképesztő érzést nyújt a képeket böngészve.

Ízelítőül pedig íme néhány alkotása. Remélem nem lesz gond, ha kiteszek ide egyet kettőt.

The Jew


The Shadow


7 megjegyzés:

  1. Juj de jó! Már terveztük Neoval hogy írunk ajánlót a blogjáról de viharok alatt sajna elfelejtődött! Nagyon tetszett szép munka volt és gratulálok az új munkádhoz!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek *-* *nézegeti a blogot*
    Én se vagyok műértő, de tudom mi tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Jujj, imádom Melinda blogját. ♥ Megérdemelte ezt az ajánlót. Nagyon nagy művész.

    Örülök, hogy írtál róla.:) a The Shadow pedig a kedvenc képem tőle.

    (Y)

    VálaszTörlés
  4. Káin:
    Hehehehehe megelőztelek titeket.XD

    Nightmare:
    Nekem is a Shadow tetszik a legjobban. Bár nehéz kiválasztani egyet is.

    VálaszTörlés
  5. Bámulatos!!!!Nem is nagyon lehet választani közülük. *térdeborul*

    VálaszTörlés
  6. A mindenit, hogy a francba kerultem en ide Darkness?
    Azt hittem nem latok jol amint nezegettem a cikkeiteket...
    Amugy koszonom az "eltulzott" es nagyon kedves szavakat... igazan meglepodtem, foleg, hogy nehany napja nem is tudtam bekukkantani hozzatok... most meg mit latok...
    ...
    Amugy nem vagyok muvesz...sosem ereztem magam annak... festo vagyok...es amugy koszonom az elismerest...
    *meghajol*
    ...

    VálaszTörlés
  7. -Melinda:

    Búúúú (Y) Örülünk, ha meg tudtunk lepni!

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: