2011. november 7., hétfő

Meradee: Egyből kettő

Ígéretem szerint jelentkezek egy kis áttekintéssel, ami a tongue splitting csodálatos világát jelenti. Magyarországon még, az elbeszélések alapján, kuriózumnak számít, máshol már "megszokott", Amerika egyes részein pedig egyenesen tiltják az efféle testmódosítást. Vannak népek, akiknek az életében fontos szerepet játszanak a nyelvvel kapcsolatos műveletek. A yogik által alkalmazott gyakorlatnál, fontos szerepet játszott a nyelvfék átvágása, egyes esetekben a nyelvkettévágása. Ezek segítségével vissza tudják fordítani a nevezetes testrészt a torkukba, ezáltal pedig szabályozhatóvá válik a légzés, amely olyan állapotot idéz elő, hogy találkozhassanak az istenükkel. Egyes helyeken büntetésként is alkalmazták, ezáltal bélyegezve meg egy örök életre az illetőt.



Olvastam már olyat, hogy valaki saját magának (és a régi módszer is több helyen ez volt) egy erős madzag, cérna segítségével szépen lassan, hosszú ideig vágta át a nyelvét. Az „általános” eljárás ennél gyorsabb és kényelmesebb. De ettől még akár veszélyes is lehet, ezért ezt a szikés eljárásos verziót egyáltalán nem ajánlatos önkezüleg, otthon a szobában elvégezni. Egy rossz mozdulat és a károsodás nagyobb lesz annál, hogy villás nyelvet kapunk. Ráadásul nem kicsit vérzik, ami érthető és a nem megfelelő vérzéscsillapítás sem a legjobb dolog, ami egy elég gyakran használatban lévő részével történhet az embernek. Megfelelő eljárás mellett viszont, semmilyen hátránya nem származik az embernek a dologból. Ráadásul valóban nem egy nagyon bonyolult művelet ez a szakavatott kezek számára. Érzéstelenítés, és bemetszés. Egyre jobban haladva befelé. Körülbelül a nyelvfékig.(ahogy az elején írtam ezt a kis zavaró részt el lehet távolíttatni, ez által pedig még tovább vágható a nyelv). Van olyan, aki égetést alkalmaz. Ez olyan szempontból jobb, hogy nem kell utána varrni a sebet és ne mis vérzik annyira, hiszen egyből elégnek az erek. Ez az egyik lehetőség a tongue splitting befejezésére is. Égetés vagy varrás.

Az égetés a már előbb leírt érvek miatt jobb, hamarabb gyógyul, de a seb egy kicsit gusztustalanabb, jobban gennyesedik. Varrásnál is van, aki így, van, aki úgy. Láttam olyat, ahol a nyelv teljesen „végig” volt varrva, mondjuk ezt felesleges, mert az elülső rész nem fog már összeforrni (a hátsó rész még összeforrhat, erre figyelni kell!). Mások csak két- két öltéssel megoldják a dolgot, ami a legpraktikusabb, a varratokat pedig 1 hét elteltével vidáman el lehet távolíttatni. Attól az egytől nem félek, hogy ez a számomra fantasztikus testmódosítás elterjed és divattá válik, mint ahogy pl. a fültágítás. Ha ez mégis előfordul akkor a „divatozó” egyén jól meg fog kínlódni a következményekkel, ez az eljárás ugyanis meglehetősen végleges… vissza lehet fordítani, ha valaki nagyon, akarja, de az súlyos hátrányokkal járhat. (pl.: nyelv mozgás korlátozódása)
Jah és a személyes beszámolóm: jelentem már jól tudok beszélni és anyukám még mindig nem tud semmit: D bár még nem találkoztunk… :D Már gyakorolgatom az egymásra pakolását a villámnak, de az még nem megy, ezt meg kell tanulni.

15 megjegyzés:

  1. Ez egyszerre nagyon elborult, mégis annyira különleges :) !!! Azért magamon nem csináltatnám meg ^^, de nézni, ahogy mozgatni tudják utána, az annyira állat :D !!!

    VálaszTörlés
  2. Biztos fasza szaga lehet az égetett nyelvnek ^_^
    NYAMMMIII!!!
    Anyud hogyhogy nem tudja??:O :(

    Mennyire károsodnak az ízlelőbimbók? mert középen ketté van nyesve...édes,sós van itt, én nem kockáztatnám a csokiízlelő szervemet :D:D
    De X darabot faszán elnyestek az azért szomorú :(

    Te jány kezdesz nekem gyanússá válni ~gyanakvóan néz~ ugyanis utánad soha nincsen egy cikk sem az oldalon...>_<!! xD tessék vigyázni a tördelésre, meg igaz most nem lehet html-re fogni, azok csinálnak néha ilyesmiket. :D

    Ennél amúgy csak az lenne durvább ha a faszodat vágatnád félbe XDDDDDDDDD vicceltem na meg neked nincs is olyanod, de vannak ilyen beteg állatok..OMFG

    VálaszTörlés
  3. még csak most kezdek itt "ügyeskedni" úgyhogy elnézést ha valamit elhibázok...:D

    az éget nyelvnek háát...elég érdekes szaga van elárulom neked.Az ízeket ugyanúgy érzem ezzel nincs semmi gond, egy idő után pedig újraépülnek a dolgok úgyhogy tökéletes lesz, nincs itt semmiféle darab kimetszés.
    A fasz kettévágásról meg annyit...ha nekem lenne valószínű megcsináltatnám mert szerintem nagyon érdekes és különleges testmódosítás. Már nagyon várom hogy egyszer élőben is láthassam!
    kinek ez kinek az....

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁÁ nagyon király tetszett a cikk, én hegyes füleken gondolkodom, bár amúgy is az de tudod ilyen manófüleken :DDDD

    VálaszTörlés
  5. ear pointing...én is agyaltam már rajta :D de a köv terv marad egy csini kis ajak tágító ..:D

    VálaszTörlés
  6. neeeeeemmmmm :D azért nem akarom hogy folyjon taknyom nyálam :D:D

    VálaszTörlés
  7. Piercinget a kígyónak c. -japán- könyvet olvastad? A történetben nyelvpiercing segítségével -idővel mindig nagyobbra cserélték és így- tágították a lehető legnagyobbra a rést és madzaggal v szikével ajánlották az utolsó pár milli átszelését. Nem néztem utána. Szerinted -reális?

    M.C.

    VálaszTörlés
  8. -MC:

    Jaj én ezt olvastam! :) Igen úgy is szokták csinálni :O

    VálaszTörlés
  9. Hát igen..valószínű volt, h megalapozottan írta le:) Amúgy tudtad, h megfilmesítették?

    M.C.

    VálaszTörlés
  10. Snakes and Earrings/ Hebi ni Piasu :)
    Én sajna minden felirat nélkül találtam csk meg, de mivel tudtam miről van szó, nem nagyon zavart:D

    M.C.

    VálaszTörlés
  11. Olvasni nem olvastam, de jah egyébként ez teljesen reális, hallottam már hogy valaki igy csinálta;)

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: