2010. december 14., kedd

Nyarlathotep: Ilustration now

Ma rendhagyó leszek, és egy méltán népszerű alkotót hoztam nektek.

Frank Miller


Frank Miller(1957. január 27.) amerikai származású író, rendező és művész. Noir stílusú rajzai ezer közül is felismerhetők, arról nem is beszélve hogy ő volt az első képregény rajzoló, aki mangás hatásokat alkalmazott képein(Rozsomák, X-man, Ronin). Olyan művek alkotója, mint a Pókember, Fenegyerek, X-Man, Batman: A sötét lovag, 300 és végül de nem utolsó sorban Sin City. Ő álmodta meg Elektra alakját, később ebből külön sorozat is született. Készített képregényeket a Dc Comics, Marvel, Dark Horse cégeknek.


Interjú vele:




Alkotásai közül néhány, a teljesség igénye nélkül:












Honlapját megtekinthetitek itt. Remélem tetszett. :)

7 megjegyzés:

  1. Jaj ennek a cikknek nagyon örülök!!!! Nagyon szeretem őt!!!b (L)

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszett főleg azért mert nagy képregény fan vagyok és Miller bácsi kb olyan nagy alaknak számít képregényes berkekben mint Martin Scorsese a filmek világában ;)
    Egy bajom van a cikkel mégpedig hogy lehetett volna több képet belerakni,de ezt leszámítva rendben van ^^

    VálaszTörlés
  3. oh egyik legjobb...

    VálaszTörlés
  4. ne haragudjatok, de nagyon szúrja a szemem, a fejlécben ordítanak a hibák, is wishING you A merry xmas,vagy wishES you A merry...ezen a blogon, ami kényes témákat boncolgat, sokszor először magyarul, és ennyit ad az igényességre és a kommunikációra, szerintem pongyola dolog ilyet kitenni, ne vegyétek sértésnek, és cseréljétek ki kérlek, nem ide illő. maradok továbbra is névtelen olvasótok.

    VálaszTörlés
  5. -Névtelen:

    Kösz ia jó tanácsot de én nem tudok bannert készíteni és örülök, hogy kaptam egyáltalán. De majd megpróbálom hátha csinál újat.

    VálaszTörlés
  6. Jajj köszi a :D Félreütök mindent XD

    VálaszTörlés
  7. Köszi a jó tanácsot, de direkt van így, nem véletlenül, a hangzás miatt... is wishing you merry fucking x-mas, vagy is wishes you merry fucking x-mas... a lényeg most az volt, hogy megértsék és jó legyen a hangzása, mint például a legtöbb dalszöveg is helytelen, a rímek miatt.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: