2010. szeptember 3., péntek

Káin: Tetovált jányok

Sziasztok! Valaki írja le hogy lehet csak bekezdéseket kirakni mert nekem a bejegyzés beállításai alatt csak annyi van hogy olvasói megjegyzések engedélyezése vagy tiltása. Gondolom a beállításokban vagy a tervezés menüben van a megoldás de én nem találtam! Valaki legyen szíves pontról pontra leírni, hogy mit és hogy kell csinálni! Előre is köszönöm! Ez a séma jó lesz egy darabig? Mert Neo tervez saját bannert és hátteret is nekünk! A sorozatban megjelenő képek száma innentől mindig 20 lesz!



















12 megjegyzés:

  1. A náci picsa mekkora már XD

    VálaszTörlés
  2. Olálá, micsoda dizájn! Imádom! o_O

    Egyébként a lányok is csinik... :D Kivéve a nagyonfehér-nagyonszőke-fekete szájút. Tőle megijedtem egy kicsit. :D

    VálaszTörlés
  3. Báóóóóóóóóóóó!! *__*
    nagyon szexuális dizájn :D
    khmmmm.. nade a jányok is céépek^^
    szegények megfogyatkoztak....

    VálaszTörlés
  4. Tetszetős tapéta! :)
    Az 5. hölgyemény meg mintha az álmaimból lépett volna elő *___* vagy egy vámpíros hentai 'magazinból' :D

    Madame C.

    VálaszTörlés
  5. -Mandy:

    Nekem ő tetszett a legjobban! :3

    -Ms.Rat:

    Páran azt írták túl sok a kép :-/ akkor mi legyen?

    -Madame c:

    Nekem is ugyan ez jutott róla az eszembe!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem ez teljesen ideális képmennyiség, így jobban el lehet egy-egy képen időzni.

    Mandy:

    Olyan budoáros a hangulata, nem? (L)

    VálaszTörlés
  7. Luna:

    tényleg olyan :)

    Káin:

    eddig mennyi szokott lenni? 30, vagy több?? :O

    Ms.Rat

    VálaszTörlés
  8. Piros pont a fűzőknek és a hajszíneknek!!! =) Meg a fehér bőrű-szőke fekete körmeinek.
    És tééééényleg olyan budoáros a design ...ez a megfelelő szó rá.Ezen gondolkodtam én is, csak nem jutott eszembe =)

    VálaszTörlés
  9. Luna, igen ez a legjobb kifejezés rá. :)

    Káin, legalább nem veszünk össze rajta, mert meghagyom neked. :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: