2012. június 7., csütörtök

nE0.cRYsis: A hét képe + ráadás

Vidámság és mosolyok!
Ezt hoztam most nektek!

No comment - én folyamatosan ezen röhögök.


A bejegyzésben ráadás meglepetés videó és film!



..és a ráadás RETRO, aminek emlékétől olvadok:


Ti emlékeztek még erre? És a korabeli mesékre?

A kedvencem a kretén és agresszív Mekk Elek ezermester!
El is határoztam, hogy a hétvégén meg fogom nézni az összes részét!
Már alig várom, nagyon móka- ficek lesz!

Tessék, legyen hasonló élményben részetek!
Jó szórakozást hozzá!


Remélem odafigyeltetek, és tanultatok pár barkács praktikát,
meg marketing trükköt!

Komolyabb cikkel csak jövő héten jövök- gyógytorna és doki miatt- a hétvégémet pedig hosszú idők óta először kikapcsolódással fogom tölteni- ó jee! Remélem kibírjátok cérnával ezeket a pangós napokat- de addig is nézzétek meg a kretén kecske kalandjait! :P

Pihenésben gazdag hétvégét kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Kretén és agresszív Mekk Elek XD Most egész nap ezen fogok röhögni XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó megnéztük tegnap, a 9. rész körül elaludtam xDDD de aztán felébredtem és a maradék részeket megnéztem..nagyon jó volt, bár kib*szottul fárasztó volt, más emlékeim éltek róla. De sebaj, érdekes volt így felnőtt fejjel visszanézni.

      Ja és nem is emlékeztem arra, hogy legvégül szabó lett az "ezer" mester..:P

      Törlés

Ezeket is ajánljuk: