2011. március 30., szerda

Darkness: Webajánló

Üdvözletem hű Mortem olvasók (mortemiták:D) Szeretnék ma ajánlani egy oldalt nektek, amire nemrégiben bukkantam rá egy munkatársam ajánlásával! Ez pedig nem más, mint a

http://www.rockvilag.hu/ - ha valaki nem ismerné!:D



Hihetetlenül bejön az oldal! Vannak itt hírek mindenféle bandáról (külföldi magyar egyaránt), fesztiválhírek, közelgő koncertek, lemezmegjelenések stb. Rádió (amit nagyon ajánlok a rock és metál szerelmeseinek.), chat, fórum! A rádió meg hihetetlenül jó. A műsorvezetők közvetlenek, jók a témák, ellehet velük dumálgatni a chaten, akár műsor közben is.:D Lehet pólót meg különböző ajándéktárgyakat rendelni. Én most fogok egy rockvilág.hu feliratú pólót rendelni, meg pont az előbb láttam egy "Dear God: FUCK YOU!" feliratú pólót, ami nekem kell!:D Remélem ezzel a kis ajánlócskával sikerült felkeltenem az érdeklődését az errefelé böngésző rockereknek! További szép napot! Én lépek csicsikálni, mert éjszakás voltam!:D

ENJOY!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Kár, hogy már nem vagyok annyira metál arc, különben pár évvel ezelőtt tuti rápörögtem volna :D

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: