2011. február 2., szerda

Káin: Felhívás

Sziasztok!

Kedves olvasók és megmaradt szerkesztők!

Nem kertelek így elmondom mi a helyzet, az életem olyan váratlan fordulatokat vett hogy az írást nem tudom folytatni. Ezt a blogot nagyon nagy beleéléssel hoztam létre, amit most sajnos magam mögött hagyok. Sokat gondolkodtam azon hogy töröljem-e vagy sem, de nem fogom mert az itt leírt információk még sokaknak lehet hasznos. Bárkinek bármilyen okkultizmussal kapcsolatos kérdése van a Káinos malcímemre tud írni ha akar.

Mivel vannak akik szeretnének írni nem törlöm a blogot, de jó lenne ha akik régen voltak szólnának hogy maradnak-e vagy sem mert törlöm őket. Aki szeretne ide jönni érdekes témákkal írjanak nekem mert felveszem őket. Maradok itt mint admin. :)

Ha a sors úgy hozza újra elkezdek majd publikálni de sajnos két olyan betegségem lett az insomnia miatt amiért drasztikusan életmódot kell váltanom, kemény szabályokkal kell élnem amik mellett nem tudok bloggal foglalkozni. Nem mellesleg olyan munkalehetőségem adódott ami nem hagy szabad levegőt, de megéri érte lestrapálnom magamat.

Köszönöm hogy figyelemmel követettek engem és a blogot, remélem a többiek olvasói is maradtok majd. Szerintem még fogunk találkozni itt a Mortemenm, addig is viszlát mindenkitől!

18 megjegyzés:

  1. Nos, Káin... Sajnálattal olvastam a felhívásod, de ha ez bármennyire is vigasztal, én kitartok a Blog mellett, mert itt megtaláltam valamit ami kellett az életembe vagy mimbe. Egyetlen kérésem, hogy ne vegyél fel túl sok szerkesztőt, mert megint csak cikktengerből állna blog, és értékét vesztené, ha te már nem írsz így is kevesebb érték lesz rajta, szerintem túl sokat írtál, de ez legyen a te problémád, én szerettem. Várlak majd vissza addig meg úgy is látod mikor hajózom erre...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Örülök hogy szeretsz itt lenni :) Nem hiszem hogy felvennék sokat , nyugodj meg!

    VálaszTörlés
  3. ohh hát Káin kívánom, hogy gyógyulj meg! :( fel a fejjel! :)
    a blogot meg szívesen olvasom, bárki bármit ír, így nagyon örülök, hogy a maradt szerkesztők folytatják. remélem te is majd vissza tudsz térni ide. :)

    VálaszTörlés
  4. Vége a szemezős-belezős cikkeknek? :DD

    VálaszTörlés
  5. Üdv mindenkinek! Az utóbbi egy hónapban nagyon elfoglalt voltam ezért nem tudtam kommentelni,de ehhez annyit fűznék hogy sajnálom viszont megnyugodtam mikor írtad hogy nem törlöd a blogot ^^

    Nagyon sok olyan cikk van itt amit nem elég egyszer átolvasni hanem többször kell így most nosztalgiázni fogok kicsit na meg a jóból sosem elég ;)
    Remélem nálad is helyrejönnek a dolgok majd egyszer!

    VálaszTörlés
  6. Én is kívánom,hogy gyógyulj meg^^
    Várlak vissza mert te vagy az egyik kedvencem a mortemen:)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Káin!

    Na most elszomorodtam egy picit(nagyon), de örülök, hogy azért nem szűnik meg a Mortem és hébe-hóba majd láthatunk itt. Addig is nagyon vigyázz magadra és remélem hamar jobban leszel.
    És amúgy tudd, hogy nagyon sokat változott az életem annak köszönhetően, hogy létrehoztad ezt a blogot.:) Köszönet érte. *ölel*

    VálaszTörlés
  8. jobban belegondolva....tényleg mennyi minden történt...Mennyieteket ismerhettem meg....mennyit tanulhattam....

    VálaszTörlés
  9. Káin: Én is sajnálom, de a legfontosabb hogy meggyógyulj! Remélem majd visszatérsz ide ha már jól leszel ( a lehetőségekhez képest minél hamarabb ) és ugye a remény hal meg utoljára :D

    Nekem is az jutott az eszembe először amit már előttem Charlotte írt, hogy mennyit változtatott rajtam a Mortem és hogy mennyi mindent kaptam Tőletek, úgyhogy annak nagyon örülök hogy nem szünteted meg a blogot.

    MSE

    VálaszTörlés
  10. Köszi mindenki! Sajnos ezekből nem gyógyulok meg. :-/

    Kedvesek vagytok, örülök, ha segíthettem!

    VálaszTörlés
  11. Hát akkor ismét búcsú, már másodszor. Sajnálom, de azért remélem a jövőben megint úgy fogja hozni a sors, hogy majd váratlanul előkerülsz, és akkor én annak nagyon fogok örülni.

    VálaszTörlés
  12. :O
    Hú -csúnyábbat nem akarok írni-.
    Remélem összejönnek a dolgaid. és
    Kitartást!
    Sajnálom, hogy nem lesz időd a bloggal foglalkozni, de az egészséged az első -strapálással csk óvatosan :)-.
    Örülök, hogy nem a törlés gomb mellett döntöttél. Ahogy a többiek is írták, csak hozzánk tett és még másokhoz is hozzá fog. És annak is örülök, hogy -ha jól vettem ki :D- nem szívódsz fel..teljesen.
    hug

    Madame C.

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. (Becsesz, meg van hülyülve a böngészőm... -.-)

    Káin: sajnálom, hogy befejezed az írást, nagyon szerettem a cikkeidet (a többiekét is), hiányozni fog.
    De mielőbbi gyógyulást, vagy ha ez nem lehetséges, akkor vigyázz magadra.

    VálaszTörlés
  15. Jajj, ide írom azt hiszem...szóval: BOLDOG ELSŐ SZÜLETÉSNAPOT MORTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    *wíí!!!dobpergés, tüzijáték*
    :D:):D:D:):D:D:):D:D:):D:D:):D:D:):D:D:):D:D:):D:)

    Gyógyulj Káin és gyere vissza hamar, és ölelés az összes drága Szerkesztőnek és Olvasónak!

    VálaszTörlés
  16. Charlotte:

    ---ölel vissza---(hátulról)is! :D

    Szerintem Káin majd visszatér mint valami 80-as évek retrosztárja majd pár év múlva... :)))

    VálaszTörlés
  17. -Charlotte és Janezz:

    Ja én leszek Chuck Norris . XD

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: