2013. szeptember 14., szombat

nE0: Közérdekű közlemény



Szevasztok Srácok!


Biztosan felfigyeltetek az itteni pangásra.



Nos erről szeretnék nektek írni, talán rajtam is segíthet.
(mint az anonim alkoholistákon....:D)



Hogy őszintén elmondjak mindent, elkeserít engem ez, ami itt van. Egyszerűen az, hogy nincsenek cikkek- amiket ugye én nem írok :'D - bár kedves és hűséges Olvasóink még itt rejtőznek. Lényegében nem érzem értékesnek a mondandómat és keretek közé állítom magam, és ez nem jó.


Elkeserít az, hogy talán túl kritikus vagyok magammal szemben és nem szeretnék töltelék szarokról írni. De túlontúl komoly hangvételű dolgokat sem szeretnék ide írni, hiszen ez az oldal egy hobbiblog, nem oktató jellegű sőt talán felvilágosító oldal sem. Tehát nem akarok nagyon mély és komoly témákat feldobni, mert sokakat nem érdekelne a téma súlya / hangvétele / üzenete / tartalma. Ugyanakkor nem szeretnék tingli- tangli közkedvelt témákról sem írni, ami egy felszínes szar témát dolgoz fel, ami még viccnek is rossz. Egy ideje már ezzel a gonddal küszködök.


Saját magam kritikai csapdájába kerültem – imádok írni, de annak ellenére, hogy tudnám pontosan mit is szeretnétek Ti, Olvasóink olvasni, már előre eldöntöm, mi érdekes és mi nem. És ez így nem jó, mert mindent beskatulyázok a brutál és a híg téma kategóriába és egyúttal lebeszélem magam a megírásáról, mivel az valószínűleg nem érdekelne senkit sem a száraz vagy a lagymatag témája miatt- holott ez lehet, hogy egyáltalán nem így van, mert van akit a keményebb cikkek érdekelnek, míg másokat a lágyabb sztorik.


Tehát ez az, ami elkeserít engem: a szarakodásom. Foglalkozom a meg nem történttel. Őshibám.


Ezen próbálok túllépni, mint valami kóros betegségen.


Persze a megoldást is tudom: egyszerűen nem kellene ezzel foglalkoznom, és csak le kellene írnom, azt ami épp foglalkoztat vagy érdekesnek találok a nagyvilágban - mint azt oly sokáig tettem- mert témából soha sincs hiány, hisz rengeteg dolog van, amiről nem beszéltünk itt még. Le kellene szarnom minden meg nem történt dolgot, és arról írnom, amiről csak kedvem szottyan, és olyan formában és megfogalmazásban, ahogyan csak épp akarom.


Most próbálok túllépni a hülyeségeimen és megemészteni azokat. 



Úgyhogy leírok minden szart, amiről csak írni akarok, nem gondolva semmi másra, csak az írás örömére. Mert így lesz jó. Próbálok visszatérni a "vegyes vágott" témáimhoz, amikor is mindenbe belekóstolok, ami az utamba kerül és megkívánom. Még mindig túl kedves vagyok és empatikus, holott erőteljesen dolgozom az ellentétén, hogy rendesen ízesen mocskos geci legyek, de azért haladok a jó úton, próbálok kevesebbet foglalkozni másokkal és lelki világukkal....:D...és mivelhogy én szerkesztem ez az oldalt, a témákat is én dobom fel, úgyhogy..................




Cenzúra, önkontroll, empátia OFF!








_______________________
A megjegyzéseket ezen cikk alatt letiltom. Nem azért írtam ezt a cikket, hogy sajnálatot keltsek vagy biztatásokat, lehurrogásokat meg ki tudja még mi egyebeket váltsak ki. Egyszerűen szerettem volna ha ezt tudjátok. Nem, nincs és nem is lesz vége az oldalnak, még ha néha úgy is gondoljátok.
Ezeket is ajánljuk: