2012. február 29., szerda

nE0.cRYsis: Fórum


Kedves lelkes és lelketlen Olvasóink!

Létrehoztam egy Mortem Aeternus fórumot, amire bárki bármikor és legfőképpen bármit írhat!

A fórum nyílt és szórakozás, szórakoztatás, és legfőképpen kötetlen beszélgetésre hivatott!

Bárki bármilyen témában írhat, kérdezhet tőlünk, beszélgethetünk egymással- erre szolgál a "Dühöngő" szoba!









Bárki, bármikor létrehozhat új témákat a fórumon belül szabadon, hogy új csevegések kerekedjenek!

A fórum nem mai találmány, de szerintem remek szórakozást nyújthat, közvetlen és nem igényel semmiféle kötelezettséget. Nem kell "lájkolni" meg jelölgetni, a félősök meg arc nélkül tudnak végre aktívan írni.

Nincs több kifogás, hogy "nem tudok a témához mit hozzáfűzni"- mert nem a posztokkal kapcsolatos témákról kell beszélgetni feltétlenül, hanem kötetlenül- kinek- szája íze szerint lehet baromkodni, eszmecserélni, megvitatni, beszélgetni.

Moderálni én fogok- de ezzel itt az oldalon sem szokott probléma lenni, hiszen remélem tud mindenki viselkedni. De mivel névtelenül bárki bármit és bármikor beírhat- erre szükség van, törlésre kerülnek.
Egyelőre szabad a vásár- megnézzük, hogy működik a dolog, ha rosszalkodtok, téma megnyitási joggal lehet majd csak új témát megnyitni.

Remélem tetszik nektek az ötlet, és ha unatkoztok vagy csak beszélgetni, kérdezni akartok- irány a fórum!

Aktívabb, mint a kívánságláda- amit amúgy sem használtok. :D


Gyertek- beszélgessünk!






4 megjegyzés:

  1. Na erre kíváncsi leszek, remélem nem szállják mega terhes anyák és a vallási fanatikusok a fórumot :DDD

    VálaszTörlés
  2. Káin:

    ajjjj pedig milyen jó lenne! :D

    Én is kíváncsi vagyok- remélem jó kis móka lesz! :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Remek kezdeményezés. :)
    Szerintem fasza lesz.

    VálaszTörlés

Ezeket is ajánljuk: